Skip to content Skip to footer

Rekrutacja

Technical Artist

Obowiązki:

  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (graficy, programiści i designerzy) nad ulepszaniem i optymalizacją oprawy wizualnej gier,
  • Praca z shaderami, systemami pogodowymi, efekty specjalne (VFX) i oświetleniem w Unreal Engine 5,
  • Wsparcie LD i LA  poprzez narzędzia automatyzacji,
  • Tworzenie i utrzymywanie workflow do tworzenia i integracji assetów,

Wymagania:

  • Przynajmniej jeden wydany tytuł na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość Unreal Engine 5 pod kątem graficznym,
  • Biegła znajomość implementacji i optymalizacji shaderów,
  • Biegła znajomość profilowania GPU/CPU,
  • Solidna wiedza z zakresu optymalizacji assetów i zasad renderowania,
  • Umiejętność tworzenia fizycznych symulacji w Unreal Engine 5,
  • Wysoki poziom kreatywności,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia,
  • Zorganizowanie i umiejętność pracy w zespole,
  • Elastyczność i otwartość na informację zwrotną,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z PCG w Unreal Engine 5,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami Open World w Unreal Engine 5,
  • Umiejętność tworzenia Blueprintów,

Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl  (z tytułem maila TECH-25) z informacjami o:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).

Wymagania:

  • Praca stacjonarna w biurze we Wrocławiu,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • Dobra znajomość gier komputerowych i konsolowych,
  • Umiejętność wyszukiwania referencji i przekazywania ich innym,
  • Umiejętność prowadzenia czytelnej dokumentacji,
  • Umiejętność opisywania błędów tak aby czytający był w stanie szybko zreprodukować błąd u siebie,
  • Umiejętność znajdywania repro stepsów nawet najbardziej randomowych błędów,
  • Wysoki poziom komunikatywności,,
  • Proaktywność,
  • Self-motivation nie wymagający prowadzenia,
  • Nastawienie na detal,
  • Skrupulatność,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne,

Mile widziane:

  • Znajomość Unreal Engine,
  • Znajomość SVN/P4,
  • Znajomość Visual Studio na tyle by potrafić debugować projekt,

Obowiązki:

  • Wyszukiwanie i gromadzenie bazy referencji,
  • Tworzenie i aktualizowanie listy test case’ów projektu,
  • Testowanie projektu na podstawie aktualnych zadań w sprincie i bazy test case’ów,
  • Identyfikacja i katalogowanie błędów,
  • Przygotowanie celów playtestów,
  • Ustalenie w raz z zespołem co oznacza, że dany błąd został naprawiony i jest “verifed”,
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentów pozwalających na lepsze zbalansowanie gry,
  • Feedbackowanie developerów pod kątem gameplayowym,

Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl  (z tytułem maila QA-25) z informacjami o:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).

Company Detail

DIGITAL DAREDEVILS S.A.

KRS 0001068545
NIP 8971929777
REGON 526918340

Kapitał zakładowy 100 tys. zł

Office

Rynek 39 / 40
50-102 Wrocław
Poland

Get in Touch

All Rights Reserved Digital Daredevils S.A. 2025 ©