Rekrutacja
Technical Artist
Obowiązki:
- Współpraca z pozostałymi członkami zespołu (graficy, programiści i designerzy) nad ulepszaniem i optymalizacją oprawy wizualnej gier,
- Praca z shaderami, systemami pogodowymi, efekty specjalne (VFX) i oświetleniem w Unreal Engine 5,
- Wsparcie LD i LA poprzez narzędzia automatyzacji,
- Tworzenie i utrzymywanie workflow do tworzenia i integracji assetów,
Wymagania:
- Przynajmniej jeden wydany tytuł na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość Unreal Engine 5 pod kątem graficznym,
- Biegła znajomość implementacji i optymalizacji shaderów,
- Biegła znajomość profilowania GPU/CPU,
- Solidna wiedza z zakresu optymalizacji assetów i zasad renderowania,
- Umiejętność tworzenia fizycznych symulacji w Unreal Engine 5,
- Wysoki poziom kreatywności,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia,
- Zorganizowanie i umiejętność pracy w zespole,
- Elastyczność i otwartość na informację zwrotną,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z PCG w Unreal Engine 5,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami Open World w Unreal Engine 5,
- Umiejętność tworzenia Blueprintów,
Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl (z tytułem maila TECH-25) z informacjami o:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).
Junior QA Tester
Wymagania:
- Praca stacjonarna w biurze we Wrocławiu,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Dobra znajomość gier komputerowych i konsolowych,
- Umiejętność wyszukiwania referencji i przekazywania ich innym,
- Umiejętność prowadzenia czytelnej dokumentacji,
- Umiejętność opisywania błędów tak aby czytający był w stanie szybko zreprodukować błąd u siebie,
- Umiejętność znajdywania repro stepsów nawet najbardziej randomowych błędów,
- Wysoki poziom komunikatywności,,
- Proaktywność,
- Self-motivation nie wymagający prowadzenia,
- Nastawienie na detal,
- Skrupulatność,
- Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne,
Mile widziane:
- Znajomość Unreal Engine,
- Znajomość SVN/P4,
- Znajomość Visual Studio na tyle by potrafić debugować projekt,
Obowiązki:
- Wyszukiwanie i gromadzenie bazy referencji,
- Tworzenie i aktualizowanie listy test case’ów projektu,
- Testowanie projektu na podstawie aktualnych zadań w sprincie i bazy test case’ów,
- Identyfikacja i katalogowanie błędów,
- Przygotowanie celów playtestów,
- Ustalenie w raz z zespołem co oznacza, że dany błąd został naprawiony i jest “verifed”,
- Tworzenie i utrzymywanie dokumentów pozwalających na lepsze zbalansowanie gry,
- Feedbackowanie developerów pod kątem gameplayowym,
Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl (z tytułem maila QA-25) z informacjami o:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).