Rekrutacja
Character Artist
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia pracy w studio na stanowisku Character Artist
- Biegła znajomość narzędzi takich jak ZBrush, Blender, 3DS Max, Maya.
- Znajomość procesu przygotowywania modeli postaci na potrzeby Unreal Engine 5
- Doświadczenie w pracy z programami Photoshop i Substance Painter
- Zrozumienie rigowania i skinnowania postaci
- umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne
- Portfolio pokazujące doświadczenie w modelowaniu, teksturowaniu postaci
- Zrozumienie anatomii, proporcji, formy i mechaniki ciała człowieka
- Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- Modularne tworzenie postaci
Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl (z tytułem maila CHAR-24) z informacjami o:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).
Grafik 3d
Wymagania:
- Znajomość dowolnego programu do tworzenia grafiki 3d, który wspiera silnik Unreal Engine 5, (Blender, 3dsmax, Maya)
- Znajomość photoshopa
- Znajomość pakietu Substance 3D
- Znajomosc ZBrush
- Umiejętność tworzenia modeli architektornicznych i organicznych
- Umiejętność tworzenia materiałów w Unreal Engine 5
- Portfolio pokazujące doświadczenie w modelowaniu, teksturowaniu i znajomosci UE5
Mile widziane:
- Umiejętność tworzenia poziomów w Unreal Engine 5 (Level Art)
Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl (z tytułem maila 3D-24) z informacjami o:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).
Junior QA Tester
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Dobra znajomość gier komputerowych i konsolowych,
- Umiejętność wyszukiwania referencji i przekazywania ich innym,
- Umiejętność prowadzenia czytelnej dokumentacji,
- Umiejętność opisywania błędów tak aby czytający był w stanie szybko zreprodukować błąd u siebie,
- Umiejętność znajdywania repro stepsów nawet najbardziej randomowych błędów,
- Wysoki poziom komunikatywności,,
- Proaktywność,
- Self-motivation nie wymagający prowadzenia,
- Nastawienie na detal,
- Skrupulatność,
- Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne,
Mile widziane:
- Znajomość Unreal Engine,
- Znajomość SVN/P4,
- Znajomość Visual Studio na tyle by potrafić debugować projekt,
Obowiązki:
- Wyszukiwanie i gromadzenie bazy referencji,
- Tworzenie i aktualizowanie listy test case’ów projektu,
- Testowanie projektu na podstawie aktualnych zadań w sprincie i bazy test case’ów,
- Identyfikacja i katalogowanie błędów,
- Przygotowanie celów playtestów,
- Ustalenie w raz z zespołem co oznacza, że dany błąd został naprawiony i jest “verifed”,
- Tworzenie i utrzymywanie dokumentów pozwalających na lepsze zbalansowanie gry,
- Feedbackowanie developerów pod kątem gameplayowym,
Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl (z tytułem maila QA-24) z informacjami o:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).