Skip to content Skip to footer

Rekrutacja

Character Artist

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy w studio na stanowisku Character Artist
  • Biegła znajomość narzędzi takich jak ZBrush, Blender, 3DS Max, Maya.
  • Znajomość procesu przygotowywania modeli postaci  na potrzeby Unreal Engine 5
  • Doświadczenie w pracy z programami Photoshop i Substance Painter
  • Zrozumienie rigowania i skinnowania postaci
  • umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne
  • Portfolio pokazujące doświadczenie w modelowaniu, teksturowaniu postaci 
  • Zrozumienie anatomii, proporcji, formy i mechaniki ciała człowieka
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

  • Modularne tworzenie postaci

Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl  (z tytułem maila CHAR-24) z informacjami o:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).

Wymagania:

  • Znajomość dowolnego programu do tworzenia grafiki 3d, który wspiera silnik Unreal Engine 5, (Blender, 3dsmax, Maya)
  • Znajomość photoshopa
  • Znajomość pakietu Substance 3D
  • Znajomosc ZBrush
  • Umiejętność tworzenia modeli architektornicznych i organicznych
  • Umiejętność tworzenia materiałów w Unreal Engine 5
  • Portfolio pokazujące doświadczenie w modelowaniu, teksturowaniu i znajomosci UE5

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia poziomów w Unreal Engine 5 (Level Art)

Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl  (z tytułem maila 3D-24) z informacjami o:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • Dobra znajomość gier komputerowych i konsolowych,
  • Umiejętność wyszukiwania referencji i przekazywania ich innym,
  • Umiejętność prowadzenia czytelnej dokumentacji,
  • Umiejętność opisywania błędów tak aby czytający był w stanie szybko zreprodukować błąd u siebie,
  • Umiejętność znajdywania repro stepsów nawet najbardziej randomowych błędów,
  • Wysoki poziom komunikatywności,,
  • Proaktywność,
  • Self-motivation nie wymagający prowadzenia,
  • Nastawienie na detal,
  • Skrupulatność,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności interpersonalne,

Mile widziane:

  • Znajomość Unreal Engine,
  • Znajomość SVN/P4,
  • Znajomość Visual Studio na tyle by potrafić debugować projekt,

Obowiązki:

  • Wyszukiwanie i gromadzenie bazy referencji,
  • Tworzenie i aktualizowanie listy test case’ów projektu,
  • Testowanie projektu na podstawie aktualnych zadań w sprincie i bazy test case’ów,
  • Identyfikacja i katalogowanie błędów,
  • Przygotowanie celów playtestów,
  • Ustalenie w raz z zespołem co oznacza, że dany błąd został naprawiony i jest “verifed”,
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentów pozwalających na lepsze zbalansowanie gry,
  • Feedbackowanie developerów pod kątem gameplayowym,

Zgłoszenia prosimy kierować na: office@digitaldaredevils.pl  (z tytułem maila QA-24) z informacjami o:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Digital Daredevils S.A. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016).

Company Detail

DIGITAL DAREDEVILS S.A.

KRS 0001068545
NIP 8971929777
REGON 526918340

Kapitał zakładowy 100 tys. zł

Office

Rynek 39 / 40
50-102 Wrocław
Poland

Get in Touch

All Rights Reserved Digital Daredevils S.A. 2024 ©